Jump to content

Follow us:

Community Status Updates


Photo

Staṛburst

just a reminder you can mess around in this account! un: gfchll pw: imposterv5
Yesterday, 09:16 PM
Photo

Staṛburst

Whats up everybody! sorry for the long time away. I've had some other stuff I was working on. I will get to fixing the uploader soon. cheers!
Oct 15 2018 05:16 PM
  • Antonim's Photo
    Antonim
    please don't play with my emotions like that
    Oct 15 2018 05:34 PM
  • Muci's Photo
    Muci
    :(
    Oct 15 2018 10:47 PM
Photo

Roboss1000

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
Oct 09 2018 10:57 AM
Photo

Boombleeb

does the notessimo discord still exist
Oct 06 2018 11:45 PM
  • Boombleeb's Photo
    Boombleeb
    that didn't work either, maybe i'm banned?
    Oct 10 2018 06:12 PM
  • Zildex's Photo
    Zildex
    i don't see how you would've gotten banned other than a slipup on the ban list
    Oct 11 2018 02:12 PM
  • Boombleeb's Photo
    Boombleeb
    no other explanation tho
    Oct 17 2018 02:21 AM
Photo

FNAF Fan 127

...Notessimo doesn't seem as popular as usual...
Oct 01 2018 06:38 PM
  • FNAF Fan 127's Photo
    FNAF Fan 127
    God, I wish Starburst would fix that again. I need to upload one of my songs...
    Oct 06 2018 03:36 PM
  • Hellstick's Photo
    Hellstick
    You and me both mate
    Oct 07 2018 07:53 AM
  • FNAF Fan 127's Photo
    FNAF Fan 127
    Yup.
    Oct 07 2018 06:55 PM
Photo
Photo
Photo

Muci

That feeling when you drop more than half a grand on a proper daw and equipment but still end up using Notessimo
Sep 26 2018 09:11 PM
  • ALI†3NS's Photo
    ALI†3NS
    real shit
    Sep 26 2018 09:31 PM
  • Dr. Dre's Photo
    Dr. Dre
    Notessimo is the goat.
    Sep 29 2018 12:47 AM
Photo
Photo

DjRoland

I haven't been on this damn website since I was 13, I'm almost 19 now, and I'm like actually a musician, glad to see this community is still kicking it
Sep 25 2018 10:51 AM
  • _gg's Photo
    _gg
    lol I remember you. The site has been dead since we can't upload songs but yeahhhhh
    Sep 25 2018 09:53 PM
  • DjRoland's Photo
    DjRoland
    Lol true, and by kicking it, I meant people are still using this site
    Sep 27 2018 03:57 PM
Photo

Crawliez

I have to upload songs using links to MEGA.
Sep 23 2018 12:09 PM
Photo
  • TwistedFireX's Photo
    TwistedFireX
    greetings friend
    Sep 21 2018 03:31 PM
  • qoby's Photo
    qoby
    van winkle
    Sep 22 2018 01:33 AM
  • Anya's Photo
    Anya
    ohhhhh
    Sep 26 2018 02:59 AM
Photo

auroracirrus

That being said, what a wonderful time for song uploading to be broken!
Sep 16 2018 05:48 AM
  • qoby's Photo
    qoby
    Oh hey. I remember you.
    Sep 16 2018 12:44 PM
  • auroracirrus's Photo
    auroracirrus
    I do hope that uploading gets fixed some time soon, especially there's a song I look forward to uploading.
    Sep 16 2018 01:17 PM
  • ALI†3NS's Photo
    ALI†3NS
    cant wait for 5 minutes of the v2 red keyboard
    Sep 16 2018 01:39 PM
Photo

auroracirrus

It's been so long since Notessimo first came out...
Sep 16 2018 05:46 AM
Photo